بسیاری از ما خانم‌ها تصمیم می‌گیریم با شروع فصل جدید، و برای ایجاد تنوع، چهره‌مان را تغییر دهیم. معمولا هم اولین گزینه‌ای که به ذهنمان خطور می‌کند، تغییر رنگ موهایمان است. اما انتخاب رنگ مو کار آسانی نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مقاله امروز، رنگ موهایی که در پاییز امسال مد می‌شوند را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید برای تنوع یا حتی پوشاندن موهای سفید، به آرایشگاه بروید و موهای خود را رنگ کنید، حتما این مطلب را بخوانید.

 

رنگ موی قرمز

انواع تناژ رنگ قرمز در پاییز برای رنگ مو محبوب می‌شوند. از قرمز متمایل به نارنجی گرفته تا قرمز تیره. یک تناژ دیگر رنگ قرمز که کاملا مناسب فصل پاییز است رنگ مسی روشن است. پیشنهاد می‌کنیم این رنگ مو را برای روزهای پاییز انتخاب کنید.

 

رنگ موی دودی

رنگ موی دودی  جزو مدل‌های پر طرفدار رنگ مو برای پاییز است. بهتر است برای رنگ کردن موهای خود به این رنگ از تکنیک کالر ملتینگ استفاده کنید. این مدل رنگ مو مرز بین رنگ‌های متفاوت را از بین می‌برد و رنگ‌ها را در هم پخش می‌کند. اگر بخواهید موی خود را با این مدل بلوند دودی روشن یا خاکستری کنید باید قسمت ریشه‌ها را تیره‌تر کنید و هر چه به قسمت پایینی مو نزدیک می‌شوید آن را روشن‌تر کنید. ترکیب سایه‌های تیره و روشن این مدل حس جذابیت و شادابی را در شما ایجاد می‌کند.

 

رنگ مو نسکافه ای

اگر می‌خواهید تغییر رنگ موهای شما نامحسوس و کاملا طبیعی باشد و رنگ مویی داشته باشید که شما را محدود نکند و هر مدل آرایش و لباسی را بتوانید انتخاب کنید. اگر نمی‌خواهید موهایتان را خیلی دکلره کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید و رنگ چشمانتان قهوه‌ای تیره، فندقی یا سبز است. رنگ مو نسکافه‌ ای مناسب شما است. این رنگ مو طیف زیادی از رنگ‌ها و سایه‌ها را در برمی‌گیرد. از نسکافه‌ای تیره تا نسکافه‌ای روشن با هایلایت‌های کاراملی و دارچینی.

قهوه‌ای نسکافه ای از آن دسته رنگ‌هایی است، که به دلیل طیف گسترده، از روشن تا تیره، همیشه جزو انتخاب‌های اول خانم‌ها بوده است. مو‌های به رنگ قهوه‌ای نسکافه ای در کمک به ایجاد یک ظاهر زنانه، بیشترین تأثیر را می‌گذارند و برای پاییز هم رنگ مناسبی است.

 

رنگ مو آمبره با ریشه های تیره

رنگ موی آمبره تکنیکی از رنگ آمیزی در مو است که بخش پائینی موها، رنگ روشنتری از قسمت بالایی آن دارد. برای دستیابی به این افکت، باید بخش پائینی موهای خود را دکلره کنید. اگر تمایلی به وجود رنگ نارنجی یا برنجی در مو ندارید، می‌توانید بخش پائینی موهای خود را پس از دکلره کردن آن، رنگ کنید. این گام اضافی، ضروری نیست، اما برای متعادل کردن یکنواختی آمبره‌ مو شما، مفید است. سلنا گومز هم به تازگی موهای خود را از قهوه‌ای به رنگ مو آمبره بلوند با ریشه‌های تیره‌تر تغییر داده است.