۲۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

ثبت شرکت، برند و طرح صنعتی با آُسان ثبت

ثبت شرکت، برند و طرح صنعتی با آُسان ثبت

ممکن است با شنیدن کلمات و عباراتی مثل ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی و از این قبیل عبارات موارد زیادی در ذهنتان نقش ببندد.  پیچیدگی قوانین و مراحل طولانی امور ثبتی و پیگیری از دفاتر ثبتی و اداره ثبت شرکت ها خارج از حوصله شما باشد و حتی از صحت و درستی انجام کار مطمئن نباشید در این صورت ممکن است کلا از انجام کار منصرف شوید. 

اگر صاحب کسب و کاری هستید باید بدانید که با پیشرفت اقتصادی و رشد کار آفرینی اولویت اول برای صاحبان مشاغل پروسه ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی است تا بتوانند از شخصیت حقوقی برخوردار بوده و از مالکیت معنوی و حق کپی رایت خود محافظت کنند.

داشتن اطلاعات و آگاهی کافی از امور حقوقی در زمینه های ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، انحلال شرکت و ... به منظور اجتناب از مشکلات در امور ثبتی امری ضروریست.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

تولیدکننده مواد اولیه تایر در ایران

تولیدکننده مواد اولیه تایر در ایران

شرکت کیاپلیمر در سال 1384 تاسیس شد و هم اکنون به پرفروش ترین تولیدکننده بسیاری از مواد اولیه تایر در ایران مانند Microcrystalline wax و wax Antiozonant تبدیل شده است. شرکت کیاپلیمر بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات خود به عنوان تامین کننده قابل اطمینان در ایران شناخته می شود. مشتریان ما شرکت های بزرگ تایرسازی مانند دنا، بارز و غیره هستند. در دنیای تجارت ما به دنبال رابطه های تجاری بلندمدت و براساس اعتماد و اطمینان هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

مرکز جراحی پلاستیک و زیبایی

مرکز جراحی پلاستیک و زیبایی

 

جراحی پلاستیک شاخه ای از جراحی عمومی است که به رفع مشکلات اختلالی بدن می پردازد. تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی در این است که جراحی زیبایی فقط به هدف زیبا ساختن قسمتی از بدن مانند جراحی زیبایی بینی که معمولا برای کوتاه کردن بینی انجام می شود اما دایره جراحی پلاستیک بسیار فراتر از جراحی زیبایی رفته و هدف آن رفع مشکلات اختلالی بدن در کنار جراحی زیبایی می باشد. به عنوان مثال اپر بینی یک نفر در یک تصادف شکسته باشد و مشکل تنفسی در کنار بد شکل شدن آن به وجود آمده باشد،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

درب خانه، مرز بین خانه شما و دنیا بیرون است. درب ضد سرقت ترک نه تنها امنیت را به منزل شما به ارمغان می آورد بلکه باعث احساس امنیت و آرامش در خانه هم می شود. برای صاحبان خانه و فروشگاه هیچ چیز مهم تر از حفاظت از مکان شان نیست.   در ضد سرقت ترک دارای مقاومت بالا و زیبای چشم انگیزی است که به منزل یا محل کار شما جذابیتی دو چندان می بخشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

مرکز ساخت سوئیچ و ریموت ماشین

مرکز ساخت سوئیچ و ریموت ماشین

 

ما خدمات کامل برای ساخت سوئیچ و ریموت ماشین های مختلف ، سوئیچ فابریک، اصلی و اورجینال و ساخت سوییچ ریموت دار ماشین ها مانند ساخت سوئیچ و ریموت ماشین پژو ، سوئیچ پراید، ساخت سوئیچ پژو پارس و ساخت کلید کددار دیگر محصولات ایران خودرو و سایپا را در اسرع وقت و با بهترین قیمت ارائه می دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

حواله ارزی به سراسر دنیا در کمترین زمان

حواله ارزی به سراسر دنیا در کمترین زمان

 

حواله دلار

 صرافی آینده روشن ضمن ارائه خدمات ارزی بین المللی و ویژه در خصوص حواله دلار آمریکا ، همواره پیش رو در زمینه فعالیت های بانکی و ارسال پول به سرتاسر دنیا بوده است . امکان انجام حواله ارزی را برای افرادی که نیازمند دریافت ارز در آمریکا هستند یا برای انتقال ارز از ایران به آمریکا مشکل دارند به روشهای متفاوت فراهم نموده است. متاسفانه هنوز مدت ها بعد از برداشته شدن تحریم ها سوئیفت به صورت کامل در ایران اجرایی نشده است.  صرافی آینده روشن با روش های جایگزین مطمئن و سریع و استفاده از آخرین روش های انتقال پول، حواله دلار به آمریکا را انجام میدهد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

تمام شهریه پس از مکالمه روان

تمام شهریه پس از مکالمه روان

 

ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

بهترین پست الکترونیکی طراحی شکار 2017: جشن

EmailMonks نخستین مسابقه طراحی ایمیل را سازماندهی می کند.


سرنوشت جهانی ... بهترین در کسب و کار نشان دادن خلاق خلاقانه خود


بیش از 200 نوشته عالی


و در حال حاضر TOP 3 برندگان!

این یک تجربه غرق شده است و همانطور که ما این مسابقه را نتیجه می گیریم، ما از همه شما سپاسگذاریم ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

نقش اتوماسیون ایمیل در پرورش سرب

نوع ایمیل 2: USP را برجسته کنید
مارک های بیشماری وجود دارند که بر روی همان مسئله به شما کمک می کنند. شما ممکن است بخواهید محصول خود را از رقبا متفاوت کنید. شما می توانید این را با برجسته کردن USP خود و نشان دادن اینکه چگونه محصول شما متفاوت است. این کمپین ایمیل باید برنامه ریزی شده و براساس نیازهای چشم انداز و مرحله زندگی چیده شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

10 شیوه برای بهبود بخشیدن نتایج با استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل ادوردز می‌تواند حجم بالایی از ترافیک را برای شما به ارمغان بیاورد. تغییرات جزئی در یک کمپین تبلیغی معمولا تاثیر چشمگیری در سودآوری شما خواهند داشت.

اینجا ما چک لیستی از تکنیک‌های بهینه سازی ادوردز را برای شما گرد هم آورده‌ایم که می‌توان آنها را سریعا عملیاتی کرد و نتایج کمپین را برای دراز مدت بهبود بخشید.

ویرایشگرهای قیمتی را بسته به عملکرد جغرافیایی فعال کنید.

عملکرد تبلیغ در گوگل برای هر منطقه جغرافیایی می‌تواند به شدت از دیگر موارد متفاوت باشد. گوگل Analytics باید اطلاعات مناسبی از اینکه کدام مناطق بیشترین جذب مخاطب را برای شما به همراه داشته اند را به شما ارائه دهد و اینکه ویرایشگرهای قیمتی باید در گوگل ادوردز بسته به داده‌های گرفته شده از Analytics تنظیم شده باشند. به عنوان نتیجه، مناطقی که سوداوری کمتری دارند از بودجه کمتری نسبت به مناطقی که بیشترین جذب مخاطب را برخوردار خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj