۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

سه بازیکنی که باید از تیم‌هایشان جدا شوند

سایت رسمی فوتبالی footballi - تمام مربیان در بازار نقل و  انتقالات به دنبال یافتن بازیکنان برای تقویت تیم خود هستند. در حالی که بعضی باشگاه ها از این پنجره به خوبی استفاده کردند، سایر تیم ها نتوانستند کار زیادی از پیش ببرند. بعضی بازیکنان در بهترین شرایط فصل را آغاز کردند اما سایرین در حال تلاش برای رسیدن به ترکیب ثابت هستند.

حالا که پنجره لیگ برتر و سری آ بسته شده، شاید بعضی بازیکنان از این که به تیم دیگری نرفتند، پشیمان باشند. به دلیل مسائل مالی یا هر اتفاق دیگری بعضی نقل و انتقالات صورت نگرفت.

اما آنها نباید ناامید باشند چرا که پنجره نقل و انتقالات سایر لیگ ها هنوز باز است. در اینجا به بررسی بازیکنان می پردازیم که باید این فصل تیم خود را تغییر دهند.


3. دنی رز؛ خسته از نیمکت نشینی

دنی رز در چند فصل اخیر همکاری بسیار خوبی در تاتنهام با کایل واکر داشت اما با جدایی واکر، شرایط رز نیز تغییر کرد.

پوچتینو، سرمربی تاتنهام، ترجیح می دهد به جای رز از بن دیویس استفاده کند. در نتیجه او زمان چندانی برای بازی ندارد. البته رز جام جهانی را به عنوان بازیکن ثابت انگلیس در پست دفاع چپ آغاز کرد.

اما به دلیل عملکرد معمولی این بازیکن، اشلی یانگ جانشین او شد. با توجه به شرایط پیش آمده در لیگ داخلی و تیم ملی، واضح است که این زر نیاز به یک چالش جدید در جای دیگری دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

مجموعه نور پایتخت

مجموعه نور پایتخت، تولید کننده انواع تابلوهای LED ، تلویزیون های شهری، همچنین عرضه کننده انواع ماژول تابلو و ماژول LED ، تابلو روان، برد کنترل تابلو ، برش لیزر فلزات،  پاور سوئیچینگ ، کابینت CNC ، پانچ CNC، کلیه تجهیزات ساخت تابلو و تلویزیون شهری است. این مجموعه با بهره برداری از نیروی کار مجرب و آزموده، توانایی تولید انواع تابلو ها و همچنین انواع خدمات را درحداقل زمان ممکن ، همراه با گارانتی یک ساله و پشتیبانی 5 ساله، دارد.

مجموعه صنعتی نور پایتخت در اوایل سال 1389 رسما کار خود را در عرصه  تولید فریم و تابلو روان آغاز کرد.این مجموعه هم اکنون با بهره گیری از 30 پرسنل مستقیم و 50 پرسنل غیر مستقیم در حال فعالیت است. اگرچه در مراحل اولیه تنها تابلو های ثابت و تک رنگ تولید و عرضه می شد، اما  با بکارگیری از طراحان حرفه ای و متخصص انواع تابلوهای روان و تلویزیون های شهری مطابق با خواسته مشتری تولید و به بازار ارائه گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

شرکت مهندسین مشاور ساختمانی

شرکت مهندسین مشاور ساختمانی ایوان سازه توسط عده ای از فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته های معماری و عمران دانشگاه فردوسی در مشهد  جهتن انجام پروژه هایی مانند طراحی نما و نقشه کشی ساختمان تاسیس شد. تیم طراحی شرکت مهندسین مشاور ساختمانی ایوان سازه تا به امروز در پروژه های بزرگی را به انجام رسانده است. تخصص این تیم در ارائه راه حل های کاربردی و مقرون به صرفه در امر ساخت و ساز و معماری می باشد. این امر باعث شده است که همیشه این شرکت مهندسین مشاور مورد اطمینان کارفرمایان و انبوه سازان ساختمانی باشد.

از جمله خدمات شرکت مهندسین مشاور ساختمانی ایوان سازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

·         مطالعات امان سنجی پروژه های معماری و ساختمانی

·         مطالعات مربوط مراحل اول و دوم پروژه که به ترتیب مراحل پایه و تفصیلی نامیده می شود

·         نظارت بر کارگاه های ساختمانی و کنترل کیفیت پروژه

·         خدمات فنی در زمان اجرای پروژه معماری و ساختمانی

·         خدمات طراحی داخلی و خارج ساختمان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

بهترین سن رفتن به مهد کودک

 

در این مقاله ما بررسی سن مناسب کودکان برای رفتن به مهد کودک و منافع و مضرات آن در یک سایت مربوط به مهد کودک و کودکستان می پردازیم. همینطور معرفی کتاب خوب در زمینه کودکان معرفی خواهیم کرد.

بعد از ۳ سالگی، مهارت های کودکان تغییر می کند. مهارت بازی کودکان قبل از ۳سالگی به شکل موازی با هم است، یعنی قبل از این سن، بچه ها در کنار هم، اما هر یک با اسباب بازی خود بازی می کنند و وارد بازی دیگری نمی شوند. بعد از ۳ سالگی، بازی های همراهی شکل می گیرد و بچه ها دوست دارند با هم تعامل داشته باشند. هر چه این فرصت به بچه ها بیشترداده شود، بهتر است.

 

در مهد کودک چه اتفاقی برای کودک من می افتد؟

معمولا مادرها بیش تر مراقب فرزندانشان هستند، در حالی که در مهدکودک ها فرصت بیشتری به بچه ها داده می شود. کودکانی که به مهد می روند. معمولا رشد تکلم بهتری پیدا می کنند، اعتماد به نفس شان بیش تر می شود، اضطرابشان کاهش پیدا می کند و اگر در مهدی که شرایط خوبی دارد، نگهداری شوند، توان دوری از مادر را به تدریج پیدا می کنند.

بچه هایی که به مهد فرستاده نمی شوند و تا زمانی که به پیش دبستانی یا دبستان بروند، پیش مادر هستند، گریه بیش تری می کنند و به سختی از مادر جدا می شوند؛ چون هرگز تجربه دور بودن از مادر را نداشته اند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj