۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

مدیر عامل مجموعه «بی سی سی» عنوان کرد:

ضروری شدن خرید آنلاین لباس کودک در زندگی مدرن

 

یک فعال بخش تولید و فروش لباس کودک با اشاره به ظرفیت ها و فرصت های موجود در این بازار، و تاکید بر ضروری شدن خرید آنلاین لباس کودک در زندگی مدرن، قوانین ناکارآمد و برخوردهای سلیقه ای را مانع رشد و شکوفایی تولید در این عرصه دانست.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، امیرحسین حیدری مدیرعامل مجموعه «بی سی سی» با بیان این که زندگی مدرن اقتضائات و شرایط خاصی دارد که یکی از آنها هماهنگ شدن با شتاب زندگی و صرفه جویی در زمان و هزینه های غیرضروری است، اظهار کرد:  زندگی در هزاره سوم شرایط جدیدی برای انسان ایجاد کرده است و  برای مثال در دنیای مدرن دیگر صرف زمان و هزینه های تردد به مراکز خرید با توجه به مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا، توجیه پذیر نیست، به همین علت ما بعد از این که سال ها تولید و فروش لباس کودک در فروشگاه های واقعی و سنتی را تجربه کردیم ، فروش اینترنتی را نیز به خدمات «بی سی سی» افزودیم.

حیدری، با اشاره به خاص بودن کسب وکار تولید و فروش لباس کودک، بیان کرد: این کسب وکار به دلیل آسیب پذیر بودن کودکان و نوزادان در برابر عوامل بیرونی، کار دقیق و حساسی است که ما در «بی سی سی» این دقت و حساسیت را در عالی ترین سطح رعایت می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

|بلیط هواپیما ارزان | خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت به اقصی نقاط ایران

قطعاً همه افراد به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت هستند. مطمئناً شما نیز می خواهید با کم ترین هزینه همان مقدار خدمات و امکانات را دریافت کنید که سایر افراد به آن دسترسی دارند. پس ما به شما خرید بلیط های ارزان قیمت را از طریق وب سایت مان پیشنهاد می کنیم. شما می توانید ارزان ترین بلیط های هواپیما را با استفاده از وب سایت ما خریداری کرده و سفری خوش و لذت بخش را تجربه نمایید.

خرید بلیط هواپیما ارزان

تقریباً هیچ کسی نیست که از سفر لذت نبرد. حتماً شما هم از آن دست افرادی هستید که دوست دارید به شهرهای مختلف سفر کنید و از سفرتان لذت ببرید. اما خوب مشکلات و دغدغه هایی نیز در این بین وجود دارد. یکی از مهم ترین دغدغه های افراد پیش از مسافرت و خرید بلیط برای سفر، گران بودن قیمت بلیط هواپیما است. اما باید بگوییم هیچ جای نگرانی وجود ندارد، شما می توانید با کم ترین هزینه بلیط ارزان هواپیما مورد نظر خود را خریداری کنید و ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم. شما می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و انواع بلیط هواپیما ارزان تان را خریداری نمایید. از جمله مقاصدی که می توانید با بلیط هواپیما ارزان سفر کنید و بلیط این شهرها را تهیه کنید، شامل بلیط هواپیما ارزان شیراز، تهران و اردبیل می باشد. شما از جای جای ایران می توانید این بلیط ها را خریداری کرده و از سفرتان لذت ببرید.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj

فروشگاه صنعت کده

در صنعت کده ما به فروش محصولات و خدمات مختلف مانند غرفه سازی نمایشگاه، تعمیر مبل و ساخت کانکس می پردازیم.

 

خدمات غرفه سازی

شرکت صنعت کده به عنوان طراح ساخت غرفه های نمایشگاهی در تهران و شهرستانها و نمایشگاه های خارج از کشور و با دارا بودن گرید غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی با سابقه درخشان در زمینه غرفه سازی و فعالیت های نمایشگاهی مشغول به فعالیت میباشد. کندو دیزاین با دارا بودن کارگاه اختصاصی و تجهیزات مدرن ساخت غرفه و اکیپ مجرب در زمینه ساخت غرفه در بالاترین کیفیت، کوتاه ترین زمان ساخت و هزینه تمام شده پایین و همچنین انبار مستقل تجهیزات نمایشگاهی (تجهیزات نور پردازی مدرن،مبلمان،تلوزیون شهری و..)، تمامی نیاز مشارکت کنندگان محترم را در زمینه برگذاری همایشها و غرفه سازی براورده مینماید.غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه سازی,طراحی ,ساخت غرفه,غرفه سازی در تهران,غرفه,غرفه آرائی غرفه سازی نمایشگاه,غرفه آرایی,طراحی غرفه و غرفه سازی در تهران و شهرستان, ساخت غرفه نمایشگاه و طراحی دکوراسیون از خدمات ما می باشد.

 

ساخت کانکس

نوآوری همواره بزرگترین کلید موفقیت مجتمع صنعتی صنعتکده در تولید کانکس بوده است. طراحی و ساخت خاص ترین انواع کانکس و پیچیده ترین سازه های صنعتی رزومه منحصر بفرد ما را خاص تر کرده است. دارا بودن کارخانه مجهز ، خط تولید انبوه کانکس ، خط تولید انبوه خانه پیش ساخته ، خط تولید انبوه ویلا پیش ساخته ، بیشترین تعداد موجودی کانکس آماده تحویل ، استفاده از متریال درجه ۱ ، دارا بودن واحد تحقیق و توسعه ، تیم معماری و واحد کنترل کیفیت تنها برخی از ویژگی های کانکس های صنعتکده می‌باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amir barmaj