چه چیزی موجب موفقیت وبلاگ می شود؟ اگر شما فکر می کنید پاسخ این است که تعداد دیدگاه ها، شما ممکن است یا ممکن است درست باشد

بعضی از وبلاگ ها برای تبدیل شدن هستند، بعضی دیگر برای ارتقاء آگاهی هستند و بعضی از آنها برای تشویق گفتگو هستند. صرف نظر از اینکه معیارهای شما برای قضاوت در مورد موفقیت وبلاگ چیست، یک چیز مطمئنا است، شما همیشه تلاش می کنید که عملکردتان را بهبود ببخشید. اکثر وبلاگ نویسان و بازاریاب ها یک پست وبلاگ را در سطح فردی قضاوت می کنند. در حالی که این اطلاعات را در مورد بهترین و بدترین وبلاگ ها ارائه می کند، در اطلاع دادن استراتژی شما به سمت جلو، خیلی کم است.

بعضی از وبلاگ نویسان در حال بررسی روند کلی هستند، زیرا خوانندگان خود را برای قضاوت در مورد موفقیت در نظر می گیرند. اگر شما در حال انجام این کار در حال حاضر شما نیز باید کلمات کلیدی خود را نظارت کنید تا ببینید که آیا آنها بهبود موقعیت خود را اگر هدف شما SEO است. بنابراین اگر همه کاری که انجام می دهید به موقعیت کلیدی، روند کلی ماهانه و نحوه انجام هر پست وبلاگ نگاه کنید، ممکن است تصویر بزرگ را از دست ندهید.

اضافه کردن اطلاعات به تجزیه و تحلیل وبلاگ شما

این فرصت در شناسایی انواع پست های وبلاگ به خوبی انجام می شود، بنابراین شما می توانید بیشتر از آنها انجام دهید. خیلی راحت است که ببینید چه نوع وبلاگ ها کار می کنند و بعد از اینکه همه آنها طبقه بندی شده اند کار نمی کنند. با دانلود نتایج خود را به یک فایل اکسل ساده با عنوان پست وبلاگ و نتایج شروع کنید. اکنون زمان آن است که ویژگی های مختلف هر پست را با اضافه کردن ستون ها برای هر ویژگی (دسته ها) طبقه بندی کنید. توصیه می شود که بیش از 10 دسته برای هر ویژگی ندارید.


در اینجا ویژگی هایی هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند:


نوع وبلاگ - این جایی است که شما هر وبلاگ را به یک دسته دیگر طبقه بندی می کنید. مثال: "چگونه"، "Top 10"، "Best Practice"، "Case Study" و غیره. برای آن وبلاگهایی که نمیتوانند طبقه بندی شوند، از دسته "دیگر" یا "در دسترس نیست" استفاده کنند.

موضوع - در حالی که شما ممکن است در مورد همان موضوع نوشتید، احتمالا با موضوعات مختلف تو رفتگی در می آید. به عنوان مثال، اگر شما در باره وبلاگ مدرن هستید، ممکن است بخواهید سوژه های خود را به موارد زیر تقسیم کنید: "تی شرت"، "شلوار"، "لباس حمام" یا "مد بسیار" در مقابل "مد به سرعت" یا "طراح A" "Designer B"، و غیره ... ممکن است کمی طول بکشد تا تمایز موضوعی مطرح شود، اما در پایان آن ارزش است.

متوسط ​​- اگر شما فیلم ها، روزنامه ها و انواع دیگر وبلاگ ها را انجام می دهید، باید آنرا طبقه بندی کنید.

نویسنده - اگر با نویسندگان متعدد در ارتباط هستید، عاقلانه است که آن را در تجزیه و تحلیل خود قرار دهید.

روز هفته - زمانی که یک پست منتشر شد می تواند تفاوت بین 500 نمایش و 2000 را داشته باشد. بسته به حجم وبلاگهای شما نیز ممکن است بخواهید به روز زمان انتشار آن نگاه کنید. به جای استفاده از زمان واقعی فقط آن را به صبح، بعد از ظهر، شب و شبانه طبقه بندی کنید.

در اینجا این است که چگونه طبقه بندی وبلاگ شما می تواند شبیه باشد:

تجزیه و تحلیل داده های شما

اکنون که تمام وبلاگهای شما طبقه بندی شده است وقت آن است که برای هر کدام از این صفات / دسته ها تحلیل کنید. یک روش ساده برای انجام این کار در اکسل است - ایجاد یک جدول محوری ساده. در یک طرف از جدول محوری شما می خواهید لیستی از تمام ویژگی های خود را داشته باشید و میانگین اندازه گیری را داشته باشید. در مثال بالا، اگر شما می بایست محور را اجرا کنید، خواهید دید که "چگونه" و "Top 10" دارای تعداد متوسط ​​بازدیدهای بالاتر نسبت به یک پست کلیدی وبلاگ است.