هنگامی که آن را به رتبه بندی در جستجوی بالا می آید، شما نیاز به تمام قدرت شلیک می توانید دریافت کنید. اگر خودتان دائما در جستجوی راهنمایی های SEO و روش های بهینه سازی محتوا در سایت خود هستید، شما مجبور نیستید این کار را تنها انجام دهید. شما ممکن است با یک سازمان برای بهبود استراتژی کلمه کلیدی SEO خود، کار بسیار ساده ای داشته باشید.

استراتژی SEO به طور مداوم در حال تغییر است به همین دلیل مهم است که کل یک تیم در اطراف شما برای کمک به توسعه برنامه ای که کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما را پیدا می کند، بهینه سازی محتوا در اطراف آن کلمات کلیدی و رتبه بندی وب سایت خود را به عنوان هر چه بیشتر در هر جستجو، مهم باشد.


ما از معاون رئیس جمهور نسل تقاضای کونو کراون، شاون کاناری، برای راهنمایی های SEO خود و نحوه کار با یک آژانس برای ایجاد یک استراتژی کلیدی کلیدی پرسیدیم.


به یک شرکت جستجوگر نگاه نکنید، به دنبال یک اداره تولید تقاضا باشید

یک شرکت که فقط SEO را استخدام می کند، استخدام نمی کند. کاناری می گوید اگر شما قصد دارید با یک آژانس برای توسعه یا بهبود استراتژی کلمه کلیدی SEO خود کار کنید، بررسی کنید که آیا یک بخش تولید تقاضا دارد. اینها افرادی هستند که SEO را در داخل و خارج می شناسند.

HubSpot تولید تقاضای سیستم بازاریابی و موتور را ایجاد می کند که فاصله را با عملیات فروش و درآمد شرکت شما می گذارد. تیم نسل تقاضا با شما کار خواهد کرد تا توسعه دهنده محتوا استراتژی برای هدایت چشم انداز از طریق قوطی فروش استفاده کند. نسل تقاضا مانند مربی است، تعیین استراتژی قبل از بازی.


این شغل آنها تولید تقاضا برای محصول یا خدمات شما است. یک تیم تولید تقاضا در بسیاری از زمینه های بازاریابی شرکت می کند و می تواند به شرکت شما کمک کند تا مواردی مانند:


شناسایی فرصت های کلیدی آلی

کلمات کلیدی را برای محتوا برای مشتریان قوی تر خود (کلمات کلیدی خریدار) مطابقت دهید

مدیریت تبلیغات Pay Per Click

تجربه خود را با کلمات کلیدی (هر دو پرداخت شده و ارگانیک) آنها را "پای راست" در ایجاد یک استراتژی جستجوگر موثر برای سازمان شما است.


مراحل موفقیت آمیز استراتژی جستجوگرها

استراتژی SEO 1: تعیین کلمات کلیدی - بلوک های ساختمان SEO

کل نقطه SEO به نظر می رسد به عنوان بسیاری از عبارات جستجو کلمات کلیدی که ممکن است. نه تنها کلمات کلیدی، بلکه تمام آن کلمات یا عبارات که مشتریان شما برای پیدا کردن و تحقیق موضوعات در اینترنت استفاده می کنند که محصول شما کمک می کند.

برای هر کلمه کلیدی که در آن وجود دارد، نمیتوان رتبه بندی کرد، بنابراین شروع به بهینه سازی برای کلمات کلیدی با بیشترین میزان (بیشترین جستجو در هر ماه) و کمترین مشکل کلمه کلیدی (مشکل پایین تر، آسان تر برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی خاص). چند چیز در ذهن داشته باشید:


جلد: اگر حجم برای یک کلمه کلیدی وجود ندارد، نگران نباشید. اگر شما در صنعت طاقت فرسا هستید، حداقل 300 نفر باید هر ماه یک کلمه کلیدی خود را جستجو کنند. اگر در صنعت رقابتی بیشتری هستید، حجم جستجو بر اساس کلمات کلیدی شما باید حداقل 1000 نفر در ماه باشد. حجم از کلمه به کلمه تغییر می کند، اما هنوز می توانید ایده ای از آنچه که مردم دنبال می کنند را دریافت کنید.

دشواری کلمات کلیدی: این ممکن است یکی از جنبه های نادیده گرفته شده تحقیق کلمه کلیدی باشد. دشواری کلمات کلیدی یک نمره تجمعی است که به شما نشان می دهد که چقدر سخت است که یک کلمه کلیدی را ارزیابی کنید. این رقم برای تعداد رقبا در این فضا و همچنین قدرت آنها است. به عنوان یک بهترین روش، کلمات کلیدی را با نمره دشواری کمتر از 80 جستجو کنید. یک آژانس خوب ابزارهایی برای پیدا کردن کلمات که وب سایت و محتوا را برای رتبه بندی آسان تر می کند، وجود دارد.

چه کسی در صفحه 1 است: شما نیاز به دانستن چشم انداز رقابتی در صفحه 1 دارید و اگر هر کدام از .gov، .org و .edu را پر کنید، چندین لایک وجود دارد. این وب سایت ها (دولتی، غیر انتفاعی و مدارس) دشوار است که بالاتر برود. در این موارد، ممکن است بهتر باشد با استفاده از تنوع کلمات کلیدی طولانی تر و یا یک کلمه متفاوت به طور کلی هدف قرار دهید. در حالی که این نوع وب سایت ها بیش از این غیر ممکن نیست، کار شما برای شما قطع شده است.

در اصل، یک کلمه کلیدی با حجم جستجو بالا و دشواری کلمات کلیدی کم چیزی است که شما می خواهید. قصد اصلی از نمره مشکل کلمه کلیدی این است که تعیین اینکه چقدر چالش برانگیز این است که رتبه اول صفحه را با نگاه کردن به آنکه در حال حاضر این موقعیت را دارد، به دست آوریم.


استراتژی SEO 2: انجام یک تحلیل وضعیتی و رقابتی

اگر آژانس شما به شما در بهبود استراتژی خود در زمینه جستجوگرها کمک کند، تیم نسل تقاضا با یک تحلیل وضعیت و رقابت آغاز خواهد شد. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقابتی یکی از موثرترین راه های کسب مزیت مهمی نسبت به سایر صنایع در صنعت شما است. اما هیچ کس رقبای شما را بهتر از شما نمی شناسد، بنابراین کاناری می گوید که شما می توانید آژانس خود را هدایت کنید و آنها را به آنچه که رقبای نگاه می کنید اطلاع دهید.