SEO محلی یک میدان جنگ است که به همان اندازه جنگی است که در بازار جهانی به سر می برد. به عنوان مثال مراقبت از چمن. با جستجوی سریع گوگل، SERPs ده ها تن از ارائه دهندگان محلی را انجام دادند، همه برای توجه من مبارزه می کردند.


همانند اکثر مصرف کنندگان، صفحه اول را ترک نمی کنم. در حقیقت، من بسته Google Local را ترک نمی کنم. آنچه که من انجام خواهم داد بررسی بیش از سه شرکت برتر برجسته است. چرا؟ از آنجا که من نمیخواهم فردی را به خانه من دعوت کنم و یا بدون کسب نظارت مناسب، کسب و کارم را بدهم. چهار تا پنج ستاره چک کنید بسیاری از بررسی ها این ممکن است مانند رفتار جستجو دلخواه باشد. اما برای کسب و کارهایی که به مخاطبان محلی وابسته هستند، به اندازه کافی برای تغییر اولویت های محلی SEO خود اهمیت دارد.


بر اساس یک مطالعه اخیر توسط راهنمای محلی SEO، عامل رتبه بندی شماره 1 برای جستجوی محلی در سال 2018، بررسی مشتری است.


درست است، مردمی. به نظر می رسد موتورهای جستجوی محلی به اندازه کافی از مشخصات پیوند شما و حتی وجود یک وب سایت (چه ؟!) چه می گویند. در حقیقت، بسیاری از کسب و کارهای محلی در سطح بالا ارتباطات کم کیفیت و اقتدار داشتند. و تعداد زیادی از کسب و کارهای محلی هشدار دهنده وب سایت های وحشتناک بود.


شما می توانید تمام جزئیات آبدار را در اینجا ببینید.

به گفته ی این مطالعه، لغزش مجوز برای تضعیف دفاع شما نیست. شرکت هایی با وب سایت های با کیفیت پایین و پروفایل های پیوند ضعیف ممکن است در نبرد بررسی ها شانس داشته باشند، اما آنها هرگز برای به دست آوردن جایگاه بالای بالاتری برنده نخواهند شد. شما هنوز هم نیاز به یک وب سایت بهینه سازی شده ای با پیوندهای قوی برای جذب جستجوگران ارگ و موبایل دارید.


و با توجه به این که 40 درصد جستجوهای محلی بر روی یک دستگاه تلفن همراه صورت می گیرد، تمرکز بر روی وب سایت شما به طور بالقوه برای استراتژی آنلاین شما کشنده نیست.


مقدار و کیفیت موضوع

بازگشت به بررسی ها ... من آرزو می کنم که این کار ساده و راحت بود که بررسی ها و رتبه های کسب درآمد را به دست آورد، اما، مانند همه چیز در بازاریابی، اینطور نیست. کدام یک از ارائه دهندگان 5 ستاره به شما بیشتر اعتماد می کند - یکی با سه بررسی، یا یکی با 50؟ این یک بی نظیر است بررسی بیشتر ارائه دهنده، شرط بندی امن تر است. درست همان اندازه که کیفیت بررسی ها نیز اهمیت دارد. محتوای تولید شده توسط مشتری مطابق با قوانین مشابه با محتوای تولید شده با نام تجاری است. گوگل در جستجوی پیوند است، به این معنی که بررسی هایی که شامل کلمات کلیدی هستند، قوی ترین سلاح های جستجوگر محلی شما هستند.


عالی است، اما چگونه می خواهید مشتریان بیشتری را در نظر بگیرید و بازخورد ذهنیتان را منتشر کنید؟ در اینجا چند توصیه وجود دارد:

انجام ندهید:


پاداش برای نوشتن بررسی مشتریان. اگر به طور ناگهانی، گوگل هجوم بررسیهای شرکت شما را به اطلاع شما میرساند، شما را مجذوب خود خواهد کرد و شما را متوقف خواهد کرد.

برای بررسی های جعلی پرداخت. این یک راه مطمئن برای از بین بردن اعتبار آنلاین شما است.

نظرات خود را بنویسید ایده ممکن است وسوسه کننده باشد. شما حتی می توانید در مورد بهره برداری به عامل محرمانه داخلی خود و ایجاد یک پروفایل جعلی فکر کنید. این چیزی است که ما آن را تقلب می نامیم - و این کار خوبی نیست.

انجام دادن:


ارائه یک تجربه مشتری برای بررسی ارزشمند. دوره زمانی.

وجود دارد در سایت های بررسی. اگر نوشتن آن وجود نداشته باشد، بسیار پیچیده است. دریافت در Google My Business، Yelp، Foursquare، Bing Places، List of Angie یا هر کدام از سایت هایی که برای صنعت شما مناسب تر هستند.

مشتریان را تشویق کنید که یک بازبینی ارسال کنند. هیچ مشکلی در درخواست وجود ندارد مشتریان خوشحال معمولا مایل به پرداخت آن به جلو هستند، به ویژه اگر شرکت شما از راه خود برای ارائه خدمات به مشتریان عالی ارائه شده است.

آن را برای مشتریان آسان کنید. لینک های نمایه برای بررسی سایت ها در مکان های کلیدی، مانند ایمیل های تأیید یا صفحات فرود که مشتریان موجود / تکرار را هدف قرار می دهند، ارائه دهید.

یک کمپین را اجرا کنید که مشتریان را برای بررسی به یاد می آورد. مشتریان خوشحال بهترین نیت را دارند، اما همیشه از طریق آن پیروی نمی کنند. یک اشاره اضافی ممکن است همه آنها نیاز به اقدام.

در حال انجام یک کمپین بررسی

کلید دستیابی به بررسی از طریق زمان بندی و سادگی است. شما باید مشتری خود را در حالی که تجربه هنوز در ذهن خود تازه است و برای آنها آسان است برای ارائه بینش. یکی از راه های این کار این است که با راه اندازی یک کمپین ایمیل. لحظه ای که مشتری یک خرید می کند، یک ایمیل خودکار ارسال می کند و از آنها می خواهد که تجربه خود را بین 1 تا 10 ارزیابی کنند. اگر یک مشتری شما را بین 8 تا 10 می گذارد، به طور خودکار آنها را به یک سایت بررسی ارسال می کند. اگر مشتری شما 7 یا کمتر از شما را رتبه بندی کند، پلت فرم شما یک سوال پیگیری برای پیدا کردن چگونگی بهبود تجربه خود را ایجاد می کند.


یادداشت جانبی: این یک راه عالی برای مدیریت مشتریان ناخوشایند است قبل از اینکه آنها را به اینترنت برسانند و کیفیت خدمات خود را نقد کنند.


کسانی که از نظر رتبه بندی و بررسی پیروی می کنند نیز می توانند به عنوان وبلاگنویسان پرچم گذاری شوند و با توجه به رفتار VIP مانند دسترسی سریع به محتوا یا فروش. با این حال، به آرامی راه می روید. گوگل همیشه تماشا می کند و اگر آنها رشوه خواری بگیرند، استراتژی بازبینی خود را پایین می آورند.


دستکاری هاتریس

بررسی های بد اجتناب ناپذیر است اما آنها ثابت نمی کنند. ابتدا از سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت بازرسی مانند BirdEye یا ReviewTrackers جلوگیری کنید. نرم افزار مدیریت بازبینی سایت های بررسی را تحت نظارت قرار می دهد و لحظه ای که بررسی مشترکی را منتشر می کند به شما اطلاع می دهد. دوم، احساسات خود را در جدول قرار دهید. همه ما تجربیات مشتری بدی داشتیم، بنابراین همه ما باید بتوانیم در مورد موضوع بحث کنیم. در اغلب موارد، پاسخ متفکرانه می تواند مکالمه را به طور کامل انجام دهد. در نهایت، برای فرصتی دیگر که برای آنها نشان دهید چقدر کسب و کار شما در مورد تجربه مشتری مورد توجه است.