بازاریابی دیجیتال یک رویکرد پیچیده است که کسب و کار ها باید در نظر بگیرند تا به صورت آنلاین موفق شوند. با توجه به توسعه فن آوری های مختلف، مشتریان توجه خود را به دستگاه های دیگر و سایر اشکال ارتباطی تغییر داده اند. این کسب و کار را مجبور به بازاریابی رسانه های اجتماعی، ایجاد محتوا، تبلیغات PPC و بازاریابی ایمیل شده است.

امروز، ما در مورد بازاریابی ایمیل، محبوبیت آن صحبت خواهیم کرد و چرا هنوز یک کانال تبلیغاتی قدرتمند است. شما در مورد ایجاد کمپین بازاریابی ایمیل یاد خواهید گرفت که کدام نوع وجود دارد و نکات مهمی که باید در کل فرآیند دنبال کنید. بنابراین، اجازه دهید با توضیح بازاریابی ایمیل شروع کنیم.


بازاریابی ایمیل چیست؟

بازاریابی ایمیل شامل دستیابی به مشتریان یا مشترکانی است که تصمیم گرفتند آدرس ایمیل خود را با شما به اشتراک بگذارند.


پس از به دست آوردن آدرس ایمیل خود با مجوز آنها، شما مجاز به ارسال انواع مختلف ایمیل و کسب و کار خود هستید. کل فرایند به طور مداوم تکرار می شود، با هدف رسیدن به تعداد زیادی ایمیل مشترکین که ممکن است.

این یکی از مؤثرترین رویکردهای بازاریابی است، زیرا فردی که تصمیم می گیرد اطلاعات خود را با شما به اشتراک بگذارد نشان می دهد که آنها علاقه مند به وبلاگ یا کسب و کار شما هستند و آنچه را که ارائه می دهند علاقه مند هستند. با توجه به این موضوع، واضح است که فرد نیز مایل به خرید محصولات یا خدمات خود است، توضیح میدهد که چرا بازاریابی ایمیل نرخ بالای تبدیل دارد.


بازاریابی ایمیل یک استراتژی تبلیغاتی قانع کننده است. بسیاری از کسب و کارها از آن استفاده می کنند و بنابراین شما باید بدون توجه به توازن تو باشد.


چرا به بازاریابی ایمیل نیاز دارید؟

اگر بدانید چرا بازاریابی ایمیل برای وبلاگ یا کسب و کار شما ضروری است، چندین چیز را باید فورا درک کنید:


این یک استراتژی رشد بلند مدت است، ساختن یک کسب و کار که به عنوان یک برند جدی و تاثیرگذار درک شده، کار ساده ای نیست.

اگر می خواهید برای رسیدن به این هدف بدون سرمایه گذاری قابل توجه مالی، وقت آن رسیده است که نیاز به مقدار زیادی صبر و دلسوزی داشته باشید.

اگر شما به دنبال یک راه برای ایجاد یک گروه از مشتریان وفادار بدون صرف مقدار زیادی از پول، ایجاد یک لیست ایمیل بزرگ اولین گام است که شما باید انجام دهید. این به شما این امکان را می دهد که به آرامی کسب و کار خود را با یک لیست ایمیل پر از افرادی که می خواهند از شما حمایت کنند.

همچنین، این یک راه عالی برای افزایش تعداد بازدید کنندگان بازگشت است. ایجاد یک جامعه از مشتریان حمایتی و بازگشتی اهمیت زیادی دارد و یک لیست بزرگ ایمیل با استراتژی بازاریابی عالی می تواند این را به واقعیت تبدیل کند.

بازاریابی ایمیل یکی از بزرگترین کانال های بازاریابی تبدیل شده است.

دلیل این موضوع این حقیقت است که فردی که در لیست پستی شما مشترک شده است به محتوای خود، خدمات یا محصول علاقمند است. علاوه بر این، ارتباطات ایمیل به عنوان یک شخص خصوصی در نظر گرفته می شود، به این معنی است که فرد دارای سطح اعتماد به کسب و کار شما است.


به طور متوسط ​​هر فرد دارای 1.7 آدرس ایمیل است. این به میلیاردها آدرس ایمیل در سطح جهانی میرسد. تا پایان سال 2017، بیش از 3.7 میلیارد کاربر ایمیل وجود خواهد داشت. علاوه بر این، اکنون مردم از طریق حساب های ایمیل خود به راحتی قابل دسترسی هستند، به عنوان اکثر آنها به دستگاه های تلفن همراه آنها مرتبط است.


هنگامی که همه این نکات را در نظر می گیرید، مشخص است که رویکرد بازاریابی ایمیل مناسب چگونه می تواند باشد. بیایید به جزئیات در مورد چگونگی افزایش تعداد مشترکین در لیست ایمیل شما بپردازیم.


اهداف شما چه هستند؟

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید اهداف کمپین بازاریابی ایمیل شماست. این ارتباط نزدیک به گزینه هایی است که در اختیار شما قرار گرفته است، چیزی که ما در بخش بعدی صحبت خواهیم کرد.


با یک کمپین بازاریابی ایمیل می توانید مردم را به وب سایت خود بازگردانید تا به اشتراک گذاری محتوا یا فروش محصولات و خدمات بیشتری انجام دهید یا دعوت نامه ای را که کسب و کار شما انجام می دهد، ایجاد کنید.


با توجه به نیازهای کسب و کار شما، شما شروع به کار بر روی یک کمپین بازاریابی ایمیل خاص. بیایید در مورد هر یک از این نوع از استراتژی های ایمیل در عمق.


تصمیم گیری درمورد استراتژی مبارزات انتخاباتی شما چیست؟

بسته به اهداف شما، اینها انواع ایمیلهایی هستند که می توانید ایجاد کنید:


خبرنامه

این یک نوع ایمیل است که مربوط به اخبار وب سایت شما است. این رویکرد معمولا توسط وب سایت هایی انتخاب می شود که عمدتا به سود حاصل از درآمد آگهی متکی هستند. اگر شما متعلق به این گروه هستید، خبرنامه یک استراتژی خوب است که به شما اجازه می دهد تا رشد ترافیک پایدار را در وب سایت خود ایجاد کنید.