من حدس می زنم کار من اینست که یک شرکت رسانه ای رو به رشد را اجرا کنم. ما مقدار زیادی از محتوای رایگان را تولید می کنیم که با هدف کمک به بازاریابان از دنیای در حال تغییر رسانه های اجتماعی شکل می گیرد. شعار ما، "راهنمای شما برای جنگل رسانه های اجتماعی".

 

این از صفحه رویداد ما است: "در سال 2009 - در میان رکود بزرگ - بنیانگذار ما مایکل Stelzner متوجه شد که بسیاری از مردم در مورد آنچه در مورد رسانه های اجتماعی ناراحت بودند صحبت می کنند. اما تعداد کمی از آنها به اشتراک گذاشتن نحوه کسب و کار از سیستم عامل های در حال ظهور را به اشتراک گذاشتند.

 

مایکل با داشتن هیچ تجربه رسانه های اجتماعی، برای ایجاد یک جنبش برای کسب و کارها راه اندازی نشد. فرضیه او: اگر بازاریابها به طور آشکارا به اشتراک گذاشتند که چه کاری با رسانه های اجتماعی کار می کنند، کسب و کار ها می توانند رشد کنند. مأموریتش این بود که درخشانترین ذهنها را جمع کند و محتوای رایگان را به صورت رایگان ارائه دهد.

 

امروزه، بیش از 60 میلیون نفر از محتوای تولید شده توسط Examiner Social Media بهره مند شده اند. نگاهی به اطراف بکشید و ببینید که چرا بسیاری از مردم به ما توصیه می کنند. 

قبل از SME چه کاری انجام دادی؟ آیا قبل از بازاریابی رسانه های اجتماعی داری؟


قبل از شروع آزمون Social Media Examiner من یک نویسنده حرفه ای بودم. من در ساخت اسناد متقاعد کننده به عنوان مقاله سفید کار کردم. من با بسیاری از مارک های شناخته شده کار می کردم. وقتی به رسانه های اجتماعی رسید، واقعا یک تازه کار بود. بنابراین من بیشتر از هر چیز دیگری کنجکاو بودم و اجازه می دادم که کنجکاوی بسیاری از استراتژی محتوا را انجام دهد.


ساخت یک نام تجاری می تواند دشوار باشد ... به نظر می رسد از منظر امروز - چه چیزی شما می گویید مهم ترین بخش فرآیند ساخت و ساز شما در SME است؟


من فکر می کنم بخش بزرگی از نام تجاری ما است. با قرار دادن خودم "خارج از خانه" و تولید هر سه نمایش اصلی هر هفته، ما برای قبیله ما بسیار محبوب شده است.

 

من یک پادکست، یک نمایش زنده و یک مستند ویدئویی در هر هفته، همراه با محتوای اصلی نوشته شده روزانه تولید می کنم. این واقعا به ما کمک می کند که به طیف وسیعی از مردم تجدید نظر کنیم.


مصاحبه مطرح کردن SME

محتوای محتوای شما چیست - آیا قوانینی طلایی که در ابتدا اعمال می کنید وجود دارد و دیگران را در هنگام ایجاد محتوای آنها راهنمایی می کنید؟


بله، محتوای ما به طور کلی تجاری رایگان است. تنها چیزی که ما در داخل محتوا تبلیغ می کنیم محصول خودمان است: دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی. این امر بسیار ارزشمند بوده است تا به ما کمک کنیم تا با توجه به مخاطبان ما به اهمیت بسیار بالایی دست یابیم.

انتخاب شما از پلت فرم وبلاگ (برای تازه واردان وب) برای شروع با ... خواهد بود؟


وردپرس


در مورد انتخاب پلت فرم رسانه های اجتماعی چه باید بلاگ های مبتدی ایجاد نمایه های خود را در همه آنها یا تمرکز تنها در چند؟

با تبلیغات فیس بوک آشنا شوید. شما به آنها نیاز دارید تا در فیس بوک قرار بگیرید.

آزمایش با ویدئو زنده آینده در مورد ویدئو است.

شروع به فکر کردن درباره رباتها کنید آنها بسیار مهم هستند.

ایده دیگری از شما که فوق العاده محبوب است، کنفرانس جهانی بازاریابی رسانه های اجتماعی است. آیا می توانید به خوانندگان خود توضیح دهید که این کنفرانس در مورد چه چیزی و چگونه می تواند از آن بهره مند شود؟


تصور کنید که به بزرگترین کنفرانس بازاریابی رسانه های اجتماعی در دنیا بپیوندید، جایی که می توانید ارتباط برقرار کنید با حرفه ای ترین رسانه های اجتماعی صنعت، سازندگان و هزاران نفر از مردم مثل شما.

 

در SMMW شما می توانید ایده هایی را که بازاریابی، محتوای شما و کسب و کار شما را تبدیل می کند، کشف کنید!

 

و شما می توانید به ما در سن دیگو، کالیفرنیا در 28 فوریه، 1 مارس و 2 مارس 2018 به ما بپیوندید.

 

برای اطلاعات بیشتر به https://www.socialmediaexaminer.com/smmworld/ مراجعه کنید.


مسافرت SME


به تازگی، شما یک پروژه ویدئویی جدید با نام "سفر" را آغاز کرده اید - دقیقا چیست؟