شما یک مشاور بازاریابی موفقیت آمیز و یک وبلاگ نویس بسیار خلاق در بلاگ کسب و کار شما شناخته شده است. آیا می توانید به خوانندگان خود بگویید، چگونه دوران وبلاگ نویسی برای شما شروع شد و به چه میزان بر کار شما تاثیر گذاشت؟

وقتی دنیای شرکت ها را ترک کردم، من شروع به مشورت و آموزش کردم. من می دانستم که اگر من بخواهم مشاوره ای در مورد بازاریابی در این دوران ارائه دهم، باید خودم را در رسانه های اجتماعی غوطه ور کنم، من واقعا نیاز داشتم. من وبلاگ را بعنوان یک آزمایش آغاز کردم ولی امروزه این مرکز همه چیزهایی است که من انجام می دهم. وبلاگ نویسی به مردم کمک می کند تا از من آگاهی داشته باشند، منجر به روشن شدن تفکر من می شود، این یک آزمایش تحقیق و توسعه برای ایده هایی است که در کلاس ها، سخنرانی ها و کتاب های من ظاهر می شود.


کدام یک از پلتفرم های وبلاگ نویسی خودتان را برای وبلاگ نویسان جدید پیشنهاد می کنید و چرا؟


من توصیه می کنم مردم با یک پایگاه وردپرس شروع کنند زیرا این سایت می تواند به عنوان یک کسب و کار رشد کند.


هر گونه ابزار وبلاگ نویسی خاص (به عنوان مثال پلاگین ها، ابزارهای SEO، بازاریابی، رسانه های اجتماعی) شما ترجیح می دهید که از آن استفاده کنید و از خوشامدگویی به کسانی که از روز اول یکی از ماجراجویی های وبلاگ نویسی استفاده می کنند توصیه می کنیم؟


من یک ابزار بزرگ "ابزار" نیستم. من بیش از حد مشغول به تجربه و تلاش چیزهای، بنابراین من آن را به دیگران است. من تعدادی از پلاگین هایی را که البته از آن استفاده می کنم، اما البته من آن را به افراد تکنسین رها می کنم. اگر قصد دارید در ایجاد محتوا تمرکز کنید، چیزهای فناوری را به دیگران بسپارید، به خصوص اگر شما چیزهای فنی را دوست داشته باشید!

وبلاگ نویسی نیازمند نظم است شما باید دائما در حال جمع آوری ایده ها باشید. ما هر روز پیام های بمباران می کنیم. بسیاری از این ایده ها می توانند پست های وبلاگ بزرگی را به نمایش بگذارند اگر ما از زندگی ما در مورد داستان ها فکر می کنیم. شما همچنین باید وقت خود را برای نوشتن رزرو کنید، درست همانطور که زمان برای برگزاری جلسه یا تمرین را رزرو کنید. ثبات بسیار مهم است! هنگامی که شما لیستی از موضوعات وبلاگ را انتخاب کنید (از آنجا که شما آنها را در تمام هفته جمع آوری کرده اید) و زمان واقعی ایجاد، وبلاگ نویسی سرگرم کننده می شود!


احتمالا بین چهار تا شش ساعت در هفته وبلاگ نویسی می کنم. این احتمالا در حال حاضر کمی بالاتر از زمانی است که من شروع کردم، زیرا امروزه نیاز به کیفیت و رهبری تفکر عمیق است.


و در مورد بازاریابی محتوا - از تجربه شما، آیا شما هر گونه راهنمایی که دوست دارید برای به اشتراک گذاشتن با مبتدیان وبلاگ نویسی که شما می خواهید می دانستید زمانی که شما وبلاگ خود را آغاز کردید، وجود دارد؟


جهان بسیار پر سر و صدا است، بسیار رقابتی تر از آن است که فقط چند سال پیش وقتی شروع کردم. قوانین که حتی دو سال پیش کار کردند امروز کار نمی کنند. بازاریابی محتوا با محتوای شروع نمی شود، با تحقیق شروع می شود.


شما باید یک ایده روشن را در مورد چگونگی قرار گرفتن در یک میدان شلوغ داشته باشید. برخی از اینها را در جایی که شما در سیستم اطلاعاتی که امروز در کسب و کار شما وجود دارد تعریف کنید.


یک راه برای اضافه کردن ارزش جدید به مشتریان خود پیدا کنید.

همراه با تام وبستر، شما میزبان یکی از 10 پادکست بازاریابی برتر در آیتونز به نام Companion Marketing است، اما چه چیزی را ترجیح می دهید - وبلاگ نویسی یا پادکست؟ و چرا؟


من عاشق هر دو آنها هستم، اما من واقعا لذت بردن از پادکست را دوست دارم زیرا این بسیار آسان است. اساسا این مکالمه بین تام و من است (تجربه ما بیش از 50 سال تجربه بازاریابی بین ما است!) و ما به برخی از گفتگوهای وحشیانه می رسیم. و این خنده دار است من در هر نمایش نشان دادم اما من عاشق نوشتن هستم، بنابراین هرگز آن را متوقف نخواهم کرد.


شبکه های اجتماعی بسیاری از چیزها را تغییر دادند و برخی حتی ادعا می کردند که به دلیل آنها، دوران وبلاگ نویسی مرده است ... افکار شما در مورد آن چیست؟


وبلاگ خواندن مرده است. بعضی از افراد با شنیدن، بعضی از مشاهده، برخی از خواندن یاد می گیرند. این تغییر نخواهد کرد. گزینه های رسانه های اجتماعی چند ضلعی است، که عالی است، اما بخشی از مخاطبان شما دوست دارد که آنها را بخواند. در حقیقت، هزاره ها کتابهای بیشتری از هر نسل را می خوانند. بنابراین بله، مردم هنوز خواندن!