راه های زیادی برای کسب درآمد از یک وبلاگ وجود دارد و فروش تبلیغات یکی از آن هاست. بعضی از افراد حتی با این هدف ذکر می کنند که این وبلاگ به عنوان یک گزینه کاملا مؤثر و یکی از راه های قانونی برای کسب درآمد است. همه ما از دیدن آگهی ها لذت نمی بریم و اغلب از آنها ناراحت می شویم. اما در طرف دیگر حصار و تلاش برای کسب درآمد از یک وبلاگ شما باید بدانید که چگونه برای ایجاد آگهی برای شما و بازدید کنندگان شما کار می کنند.

کار ساده ای نیست، زمان و کار سختی برای فعال کردن وبلاگ شما به عنوان یک فضای تبلیغ مناسب است. اما، دلسرد نشوید اگر می دانید که چه تبلیغاتی باید استفاده کنید و چگونه از آنها استفاده کنید، می توانید از طریق آن عمودی درآمد کسب کنید. بیایید به جزئیات فروش تبلیغات بپردازیم.


ایجاد یک وبلاگ مناسب برای تبلیغات

در بسیاری از شرایط، زمانی که مردم یک وبلاگ خود را شروع می کنند، آنها می خواهند در اسرع وقت از آن پول کسب درآمد کنند. واقعیت این است که مهم نیست که چه قدر مشتاق هستید، قبل از اینکه بتوانید پول خود را با تبلیغات وبلاگ بسازید، زمان زیادی را صرف خواهید کرد.


البته، البته، شما یک تاثیرگذار بزرگ است که در حال حاضر پیروان زیادی دارد و وبلاگ شخصی ایجاد شده است که می تواند به سرعت ترافیک ایجاد کند. حتی اگر شما یک کار فوق العاده برای تنظیم وبلاگ خود دارید، قبل از اینکه بتوانید فضای تبلیغاتی را به فروش برسانید، این کار زمان زیادی را صرف خواهید کرد.


برخی از مواردی که برای تبلیغ وبلاگ شما ضروری هستند شامل میزان ترافیک، طراحی وبلاگ و ثبات است. بدون این موارد، نمی توانید انتظار داشته باشید که یک تبلیغگر جدی در وبلاگ شما علاقه مند باشد.


شما برای بازدید از رادار تبلیغاتی، در حدود 10 کیلو وات بازدید کننده در هر ماه نیاز دارید. طراحی باید حرفه ای باشد و وبلاگ شما باید فضاهای تبلیغاتی را اختصاص داده باشد. شما همچنین باید ترافیک مداوم داشته باشید تا مردم احساس نکنند پولشان در حال زباله است.

انواع تبلیغاتی که می توانید در وبلاگ خود به فروش برسانید

انواع مختلفی از تبلیغات شما می توانید در وبلاگ خود اجرا کنید، و برخی از روش ها از یک پرونده به یک دیگر بهتر است. در پایین، شما گزینه های محبوب ترین تبلیغات را که می توانید در آن قرار دهید نشان می دهیم.


Google AdSense (PPC)

AdSense یک محصول Google است که به شما اجازه می دهد تا با ایجاد تبلیغات هدفمند در سایت خود، درآمد خود را افزایش دهید. شما به عنوان یک ناشر وب سایت برای هر کلیک (PPC) پرداخت می کنید زمانی که بازدیدکنندگان بر روی تبلیغات (یا در برخی موارد) را مشاهده می کنند. شما مجبور نیستید که هیچ پولی را سرمایه گذاری و یا به آن کار کنید، زیرا تبلیغ کننده ها در وبلاگ شما قرار می دهند و هر زمان که کسی بر روی آگهی واقع در وبلاگ خود کلیک کند، به شما پرداخت می کند.

شما باید یک کمپین AdSense ایجاد کنید که در اطراف وبلاگ شما متمرکز باشد. اما شما باید مراقب باشید که آگهی هایی را که انتخاب می کنید در وبلاگ خود قرار دهید، زیرا تبلیغات تبلیغات نامناسب به شما هیچ نتیجه ای نخواهد رسید.


این به نفع شماست که این کار را انجام دهید و از تبلیغاتی که به وبلاگ یا محتوای شما ارتباطی ندارید، اجتناب کنید. اگر شما یک وبلاگ مد را اجرا می کنید، توصیه می شود تبلیغ خطوط مد، خرده فروشان و مارک های مد را تبلیغ کنید.


سوال اغلب پرسیده شده و سخت ترین سوال برای پاسخ قطعی این است: "چقدر پول می توانم از AdSense پرداخت کنم؟" اعتقاد بر این است که درآمد حاصل از 1000 نمایش تبلیغات، $ 1 در شبکه جهانی است. در واقع، قیمت ها در AdSense پرداخت پویا و توسط حراج تنظیم می شود.


بسیاری از وب سایت ها درآمد واقعی از طریق AdSense را تولید می کنند، اما شما باید آن را امتحان کنید تا بتوانید آنچه را که می توانید در سایت خود کسب کنید. در اینجا برخی از داستان های موفقیت آمیز است.


همچنین برای صرفه جویی در آگهیهایی که در حال اجرا هستید، برای افزایش پتانسیل درآمد، زمان زیادی را صرف کنید.


لینک های وابسته

بازاریابی وابسته یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی است که یک وبلاگ می تواند به پول درآورد. اگر شما یک وبلاگ ایجاد کنید که محتوایی با کیفیت ارائه می دهد و پایگاه های بزرگی از خوانندگان وفادار را داشته باشد، می توانید اعتماد خود را به دست آورید. این بدان معنی است که آنها نظر شما را ارزیابی می کنند و برای پیشنهادات شما و پست های وبلاگ شما مناسب هستند.

این یک فرصت عالی برای قرار دادن لینک به محتوای شما است که منجر به برخی از خدمات یا محصولات شخص ثالث می شود. بازاریابی وابسته به PPC متفاوت است؛ شما براساس مدل "هزینه هر کسب و کار" پرداخت می کنید. به این معناست که تبلیغ کننده به شما یک عمل خاص پرداخت میکند. وقتی یک خواننده روی پیوند وابسته کلیک کند و بعضی اقدامات را انجام دهد، برای مثال، فروش، فرم ارسال یا ثبت نام و غیره


با این حال، نباید خوانندگان خود را به دلیل معاملات وابسته خود خیانت کنید و آنها را به محصولات و خدمات ضعیف هدایت کنید. لینک های گمراه کننده ای را وارد نکنید تا جایی که انتظارش را نداشتید، آنها را بیابید. در بالای آن، شما باید لینک ها را در مکان های مناسب قرار دهید و مطمئن شوید که آن ها برای خوانندگان ارزشمند هستند.


اگر این کار را انجام دهید، ممکن است در چند ماه اول چند کلیک دریافت کنید و سپس مردم درس خود را یاد خواهند گرفت. در عوض، ممکن است آنها نیز به وبلاگتان برسند. مثال خوبی از بازاریابی وابسته زمانی است که لینک هایی را که منجر به تجهیزات دوربین در یک وبلاگ در مورد عکاسی می شوند، قرار دهید.


برنامه وابسته آمازون

همانطور که قبلا می دانید آمازون یکی از بزرگترین بازار های آنلاین است. بسیاری از بازارهای وابسته وجود دارد، اما برای وبلاگ نویسان و شرکت ها، آمازون یکی از گزینه های برتر است. اول از همه، با فروش هر محصول که از طریق پیوند وابسته شما می آید، می توانید در هزینه های تبلیغات درآمد کسب کنید تا 10٪. ممکن است به نظر می رسد یک درصد کوچک است، اما می تواند به شما کمک کند درآمد خوبی کسب کنید.


به عنوان مثال، اگر شما یک وبلاگنویس تکنولوژی هستید که بر روی اسبابک های تجاری جدید تمرکز می کند، می توانید بسیاری از بررسی ها را برای تلفن ها، لپ تاپ ها، قرص ها و غیره انجام دهید. پس از آن، لینک های مربوط به آمازون را اضافه کنید که در آمازون به این محصولات منجر شود. این یک راه مستقیم برای دادن اطلاعات به مردم درباره محصولاتی است که می توان آنها را تکیه کرد و آنها را با گزینه ای برای خرید این محصولات ارائه داد.


اطمینان حاصل کنید که مکان جغرافیایی درست برای برنامه وابسته را انتخاب کنید، بسته به اینکه از کجا خوانندگان شما از آن استفاده می کنند. شما می توانید آگهی ها، ویدجت ها یا لینک ها را در سایت خود قرار دهید. برنامه وابسته آمازون بسیار انعطاف پذیر است و هر کسی می تواند پول خود را در صورت درست انجام دهد.