وبلاگنویسی می تواند انتخاب حرفه ای بسیار سودآور باشد، اما بسیاری از وبلاگ نویسان تمایل دارند بعد از مدتی از وبلاگ نویسی به چیزی دیگر منتقل شوند. اینها آنها را با منبعی می اندازند که می توانند در آن نقدی بپردازند، اما چقدر می تواند به شما کمک کند؟ شش عدد یک عدد واقع گرایانه است که برای ایجاد وبلاگ مناسب است، اما چگونه کار می کند؟ ما در اینجا برای بحث و گفتگو در مورد فروش و به اشتراک گذاری وبلاگ برای قیمت پارک قیمت شش رقمی است.


علائم شما می توانید وبلاگ خود را به فروش برسانید

یکی از نشانه ترین نشانه هایی است که وبلاگ شما در حال افزایش است و معمولا پیشنهادات ناخواسته برای فروش وبلاگ شما است. این پیشنهادات اغلب به مراتب کمتر از ارزش واقعی وبلاگ شماست، بنابراین هنگام مشارکت در مذاکره با این خریداران بالقوه، مراقب باشید. مطمئنا، از زمان به زمان شما می توانید یک پیشنهاد واقعی دریافت کنید، اما این به ندرت اتفاق می افتد.


در حال حاضر، هنگامی که شما شروع به تجزیه و تحلیل ارزش وبلاگ خود، اولین چیزی که شما نیاز به نگاه کنید، ترافیک است. اگر وبلاگ شما دارای ترافیک پایدار است، این امر از جستجوی آلی یا کانال های رسانه های اجتماعی می آید؛ سپس شما در موقعیت خوبی برای فروش هستید.


داشتن روش های کسب درآمد چندگانه برای وبلاگ شما نیز عامل مهمی برای اکثر خریداران وب سایت است. در صورتی که شما روش های زیادی برای کسب درآمد از وبلاگ خود پیدا کرده اید، شما چیپ چابکی بسیار قوی تر خواهید داشت.


چیزی که بیشتر وبلاگ نویسان تمایل به آن را فراموش کرده اند این است که داشتن یک نام دامنه با کیفیت می تواند در هنگام فروش یک وبلاگ بسیار متفاوت باشد. یک دامنه ضعیف رشد می کند و به ویژه به نام تجاری چالش برانگیز است. از همان ابتدا این را در ذهن داشته باشید و از دست دادن ارزش وبلاگ خود جلوگیری کنید.

وبلاگ من کجاست؟

شما همواره می توانید وبلاگ خود را با انجام تحقیق و جستجو برای خریداران بالقوه خود به فروش برسانید. اما اگر این چیزی نیست که شما علاقه مند به انجام آن هستید، می توانید از یکی از وب سایت های زیر استفاده کنید:


فلیپا

اگر شما علاقه مند به خرید یا فروش یک وب سایت هستید و آن را روی پای خود قرار دهید، فلیپا جایی است که باید باشد. آنها بیشترین تعداد پیشنهادات را دارند، اما هیچ روش ارزیابی وجود ندارد. هر کس می تواند یک پیشنهاد را در اینجا بنویسد و شما در هنگام تعیین قیمت وب سایت خود به خودتان هستید. اکثر فروشندگان به شما اطلاعات اضافی مانند گزارش ترافیک وب سایت و درآمد را ارائه می دهند.


FE International

این افراد یک بازار آنلاین برای خرید و فروش کسب و کارهای آنلاین هستند. مشتریان آنها معمولا شرکت های بالا پایان هستند و معاملات را پوشش می دهند که از پنج رقم شروع می شوند و به بالا می روند. آنها اطمینان حاصل می کنند که هر فروش که از طریق آنها به فروش می رسد، قانونی است و آنها محیط محرمانه ای را تضمین می کنند.


Flippers امپراتوری

این بچه ها یک رویکرد منحصر به فرد را برای فروش (یا خرید) یک وب سایت که در محدوده قیمت شش رقمی است، ارائه می دهد. آنها یک ابزار ارزیابی برای کمک به شما در دریافت قیمت پارکینگ برای سایت خود را در پرواز ارائه می کنند.


چگونه می توانم ارزش وبلاگم را تعیین کنم؟

در حالی که شما می توانید از ابزارهای آنلاین برای تعیین ارزش وبلاگ خود استفاده کنید، این راه قابل اطمینان برای انجام آن نیست. اگر از این ابزار استفاده می کنید، ممکن است نتیجه های مختلفی بگیرید که سوالات مربوط به دقت این ابزار را مطرح می کند. آنها تمایل دارند از امتیاز الکسا و سایر پارامترهای بسیار دقیق استفاده کنند تا بتوانند به شما یک رقم تخمین زده شود.


ارزش فروش نهایی یک وبلاگ معمولا درآمد ماهانه خود را در هر کجای بین 12 تا 36 افزایش می دهد. به این معنا، خریدار می تواند انتظار داشته باشد که در مدت 1-3 سال بازده سرمایه گذاری را دریافت کند. در نظر داشته باشید که این محاسبه تنها زمانی ادامه خواهد داشت که تمام عوامل مرتبط با آن بررسی شود و اگر جریان درآمد پایدار باشد.


دامنه های قدیمی تر نیز یک کالای ارزشمند تر محسوب می شوند. این قیمت نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد و شما باید پیشنهاد خود را کمی بر اساس سن دامنه خود تنظیم کنید.

مسائل حقوقی

بیایید ابتدا با یک کلمه هشدار شروع کنیم. اطمینان حاصل کنید که شما 100٪ مطمئن هستید که می خواهید به فروش برسید. "یادآوری فروشنده" یک مسئله رایج است، به خصوص با نمایندگی های جدید که تصمیم می گیرند که نمی خواهند به فروش برسند، زمانی که خیلی دیر شده است. تصمیم بگیرید و به آن بچسبید!


اگر فروش شما در حال ایجاد یک بین المللی است، اطمینان حاصل کنید که در مورد انتقال مالکیت از شما به خریدار شما هیچ قانونی وجود ندارد. بعضی از کشورها سیاست ممنوعیت مالکیت شرکت خارجی را بدون یک مدیر محلی دارند. علاوه بر این، برخی از نیش ها در کشورهای مختلف متفاوت است. وبلاگ های مربوط به مسابقات قمار و جنسی به عنوان نمونه های اصلی انتقال قانونی و ناقص قانونی از یک کشور به دیگر کشورها به حساب می آیند.


یکی دیگر از مسائل بالقوه انتقال همه دارایی ها به صاحب جدید است. چیزهایی که در طول زمان با استفاده از نامهای دیگر خریداری شده اند باید شامل شود، مالکیت عکس سهام به عنوان مثال. علاوه بر این، انتقال شماره های کسب و کار و مالکیت دامنه چیز مهمی است که باید از آن مراقبت کرد. این می تواند شما را مجبور به پرداخت مالیات برای کسب و کار شما دیگر خود و یا دریافت درآمد از.


همچنین اگر انتقال کنترل و دارایی به صورت برنامه ریزی نشده باشد، باید تمام درآمد را پیگیری و انتقال دهید.

داستان های واقعی از افرادی که وبلاگ خود را می فروشند

در مورد فروش یک وبلاگ الگوی واقعی وجود ندارد. داستان فروش وبلاگ واقعی از یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال، صاحب Figuide.com سرمایه گذاری بسیار کمی در وبلاگ خود و موفق به نگه داشتن کل پروژه ناب و سود آور است. او حتی از بازار برای فروش وبلاگ خود استفاده نمی کرد، او موفق به فروش آن به یک شریک و قیمت اول او به نام.


Arseblog همچنین یک مثال جالب است. این وبلاگ تخمین زده شده است که جایی حدود 13،000 دلار درآمد روزانه داشته است. سرانجام برای Ola Ola به مبلغ 5.000.000 دلار فروخته شد! چیز جالبی در مورد این وضعیت این است که وبلاگ در زمان فروش یک ساله بود. این در سال 2006 تاسیس شد و در سال 2007 فروخته شد. این یک سال کار برای 5.000.000 دلار است.


در دیگر موارد، انتظار می رود که پرداخت شود، همانطور که در کنفرانس Nast Publications شرکت Ars Technica برای 25،000،000 دلار در سال 2008 به فروش رسیده است. وبلاگ در سال 1998 آغاز شد و ده سال طول کشید تا فرصت خوبی برای فروش پیدا کرد.


در مورد فروش یک وبلاگ هیچ قاعده ای در سنگ وجود ندارد. یک چشم برای فرصت های جالبی باز کنید هنگامی که شما در نهایت تصمیم به فروش وبلاگ خود می کنید، به چیزها عجله نکنید و اطمینان حاصل کنید که تمام پرونده های لازم را دارید.


نتیجه

ما امیدواریم که ما موفق به نگرانی در مورد فروش یک وبلاگ هستیم. روند فروش یک وبلاگ در محدوده قیمت شش ارقام چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه انجام دهید. این به سرمایه گذاری هم زمان و هم پول نیاز دارد. اگر هدف شما فروش و بیرون آوردن پول باشد، مطمئن شوید که قبل از اینکه بلاگ خود را برای فروش قرار دهید، برای هر گونه مسائل قانونی آماده شوید. به این ترتیب همه چیز خیلی نرم و صاف و با تنگی لحظه ای کم خواهد شد.