GetResponse یک پلت فرم بازاریابی آنلاین در همه جا است که به شرکت هایی که از همه اندازه ها کمک می کند کسب و کارشان را افزایش می دهد.


این مجموعه ای از ابزارها را برای اجرای و مدیریت برنامه های آنلاین خود با استفاده از بازاریابی ایمیل، اتوماسیون بازاریابی، صفحات فرود، وبینارها، فرم ها، نظرسنجی ها و غیره ارائه می دهد.


از آنجا که شما در پروژه GetResponse مسئولیت پروژه های بازاریابی محتوا را بر عهده دارید، آیا می توانید برخی از مطالب مفید برای مخاطبان و روبوکاران وب خود را برای بررسی کنید؟

 

مطمئن! به اعتقاد ما محتوا می تواند ارزش بسیار خوبی برای کاربران و هر کسی که علاقه مند به بازاریابی آنلاین است. این که آیا شما تازه کار هستید و یا دندان های خود را در کمپین های آنلاین قطع کرده اید، من به راحتی صفحه وبلاگ و منابع خود را توصیه می کنیم. شما مقدار زیادی از مقالات، وبینارها و گزارش های آن را پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال، ما فقط گزارش جدید بازاریابی ایمیل بازاریابی را منتشر کردیم.


مدت هاست که یک وبلاگ نویس هستید. سه اسرار وبلاگ شما چیست؟


من مطمئن نیستم که آیا آنها دقیقا اسرار هستند، اما سه نکته مهم وبلاگ نویسی من عبارتند از:


درک کنید که وبلاگ نویسی فقط نوشتن نیست اگر می خواهید در آن خوب باشید، می خواهید تجزیه و تحلیل و برخی از اصول اولیه SEO را در اسرع وقت به یاد بیاورید. کلمات کلیدی، ساختار محتوا و پیوند فقط به عنوان یک نویسنده خوب نیز مهم است.


برنامه داشته باشید و محتوای موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید. از ابزارهایی مانند Google Analytics و Google Search Console استفاده کنید تا بررسی کنید که محتوای شما به وضوح سوالات مخاطبان شما را پاسخگو باشد. این به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید که آیا چیزی جدید ایجاد کنید یا به سادگی محتوای موجود را به روزرسانی کنید.

فکر می کنید مخاطبان خود را ببینید و چیزها را از دیدگاه خود ببینید. اگر در مدت طولانی آن را داشته باشید می توانید این مشکل را داشته باشید. اما برای رسیدن به مخاطب، شما باید از طریق چشم خود مطالب را ببینید. سعی کنید در وب جستجو کنید (مانند انجمن ها، رسانه های اجتماعی و سایر وبلاگ ها)، داشبورد تجزیه و تحلیل خودتان را چک کنید یا با مخاطبین خود صحبت کنید - به طور مستقیم یا از طریق تیم های موفقیت و فروش مشتریانتان. این باید به شما در درک ذهنیتان کمک کند و محتویاتی را که برای آنها ارزشمند است را تولید کنید.

صرف زمان کمتری در کمپین های ایمیل - و انجام آنها به طور خاص. بسیار مهم است که برنامه های خود را برنامه ریزی کنید و اطمینان حاصل کنید که ایمیل ها کپی و طراحی شده اند. پس از اجرای کمپین، زمان را برای ارزیابی آن صرف کنید و آن را برای آینده ارسال کنید.


2. برگزاری مشترکین. ساختن یک لیست ایمیل سخت است، اما فقط به این دلیل که شما مجاز به ارسال ایمیل به کسی نیستید، به این معنا نیست که شما همیشه برای آنها نگه دارید. مردم تغییر می کنند و بنابراین ترجیحات خود را انجام می دهند. اگر آنها دیگر به محتوا یا خدمات شما علاقه مند نباشند، فقط اجازه دهید آنها بروند. به زودی خواهید دید که قابلیت ارسال و ارسال ایمیل شما بهبود می یابد!


3. ارسال همان چیز را برای همه. بازاریابان ادامه می دهند که هدف گیری مهم است، اما ما هنوز تعداد کمی از مردم را در تلاش برای تنظیم محتوای ایمیل به گیرندگان خود می بینیم. به آن بروید - کپی، تصاویر، یا پیشنهاد کلی را تغییر دهید. شما به زودی خواهید دید که مخاطبان شما واقعا دوست دارند و پاسخ می دهند.