EmailMonks نخستین مسابقه طراحی ایمیل را سازماندهی می کند.


سرنوشت جهانی ... بهترین در کسب و کار نشان دادن خلاق خلاقانه خود


بیش از 200 نوشته عالی


و در حال حاضر TOP 3 برندگان!

این یک تجربه غرق شده است و همانطور که ما این مسابقه را نتیجه می گیریم، ما از همه شما سپاسگذاریم ...

***************************


دیدار ما عالیترین 10 فینالیست ...


توجه: این نوشته ها به ترتیب تصادفی نمایش داده می شوند:

با سپاس فراوان از فیفا.


انتخاب TOP 10 فینالیست - چگونه آنها را ساخته اند!

نوشته هایی که به وسیله رای گیری عمومی و به اشتراک گذاری آن به بالای 50 رسیده است به دوران قضات پیوستند.


سپس بخش چالش انگیز آمد!


این کار بسیار جالب برای هیئت داوران محترم ما بود، زیرا تمام طرح های ایمیل درخشان بود. به خاطر تلاشهای دشوار آنها برای به ثمر رساندن هر ورودی به آنها احترام بگذارید.


*************************


در صورتی که شما از آنچه در مورد ما صحبت می کنید تعجب می کنید، ادامه مطلب ...


ما دوست داریم کلیه برادران بازاریابی ایمیلمان را به اشتراک بگذاریم و کمی به دنیای گسترده ای که در آن زندگی می کنیم، شرکت کنیم. EmailMonks با شرکت BEST EMAIL DESIGN HUNT 2017 با همکاری مارک های محترم مانند Email on Acid، Campaign Monitor، Emma و Really Good ایمیل ها


هر کس از دنیای بازاریابی ایمیل که در برخی موارد با یک ایمیل زیبا (بازاریابان ایمیل، مدیران کمپین، طراحان / توسعه دهندگان) ارتباط برقرار کرده است، می تواند در مسابقه شرکت کند.


DEADLINE برای ورود شما به مسابقه، 10 ژانویه 2018، 11:59 بعد از ظهر است. برندگان نهایی در تاریخ 31 ژانویه 2018 اعلام خواهند شد.


ما جایزه های هیجان انگیز را برای برندگان داریم!

هیئت داوران

بهترین پست الکترونیک طراحی شکار 2017 توسط maestros ایمیل محاکمه خواهد شد، که صرف نظر از اینکه کارشناسان صنعت چشم انداز بیشتری برای جزئیات و دنبال کردن نوآوری در طراحی ایمیل دارند


جان Thies، مدیر عامل - ایمیل در اسید

کیم Stiglitz Courvoisier، مدیر، بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی - مانیتور کمپین

Logan Baird، خدمات طراحی سرب Emma

متی اسمیت، موسس - ایمیل های واقعا خوب

جیمن بوگاتی، مدیر - EmailMonks

معیارهای قضاوت

مقالات بر اساس متغیرهای زیر قضاوت خواهند شد:


اصالت و منحصر به فرد مفهوم

ویژوال 'WOW' عامل

نوآوری در انتقال پیام

استفاده از نام تجاری برای تقویت طراحی

درج عناصر تعاملی

ادغام طنز، احساسی یا سرگرم کننده

10 راه آسان برای ورود به مسابقه

به contest.emailmonks.com برو برو

برای ورود به مسابقه، با ارائه جزئیات اساسی خود مانند نام، تعیین و غیره ثبت نام کنید و برای مسابقه ثبت نام کنید.

در صفحه Entry، عنوان ایمیل پست خود را، توضیحات مربوط به طراحی ایمیل خود را (حداکثر 25 کاراکتر) را وارد کنید و سپس آن را آپلود کنید.

نکته: فراموش نکنید که دستورالعمل ها قبل از تیک زدن کادر چک مانند شما ممکن است در زمان های دیگر را بخوانید!


اگر از هر عنصر تعاملی در ایمیل خود استفاده کرده اید، مطمئن شوید که آن را در توضیحات مشخص کنید.

.gif، .jpg و فرمت های ویدیویی خود را آپلود کنید.

پس از ورود به مسابقه خود، یک ایمیل دریافت خواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که همه قوانین مسابقه را دنبال کنید تا تأیید سریع را تأیید کنید.

اگر ورود به مسابقه شما با دستورالعمل های ما مطابقت نداشته باشد، ما حق داریم آن را رد کنیم.

شما می توانید یک پست دیگر ارسال کنید و ما خوشحال خواهیم شد که آن را تایید کنیم، به این دلیل که قوانین آن را دنبال می کنند.

بهترین طراحی ایمیل را انتخاب کنید زیرا شما مجاز به آپلود فقط یک ورودی خواهید بود.

4 راه ساده شما می توانید شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید

1. دریافت حداکثر رأی، دوستداشتن و به اشتراک گذاشتن خود را به عنوان هر تعداد متریک!


2. از دوستان و خانواده خود بخواهید تا به شما رای دهند، مانند، و ورود خود را به اشتراک بگذارید.


3. به اشتراک گذاری در فیس بوک، توییتر، گوگل +، وبلاگ Tumblr، و Reddit برای به دست آوردن حداکثر دید برای ورود شما.