نوع ایمیل 2: USP را برجسته کنید
مارک های بیشماری وجود دارند که بر روی همان مسئله به شما کمک می کنند. شما ممکن است بخواهید محصول خود را از رقبا متفاوت کنید. شما می توانید این را با برجسته کردن USP خود و نشان دادن اینکه چگونه محصول شما متفاوت است. این کمپین ایمیل باید برنامه ریزی شده و براساس نیازهای چشم انداز و مرحله زندگی چیده شود.

اگر می خواهید چشم انداز را تبدیل کنید
در برخی موارد در طول سفر، چشم انداز شما آماده تبدیل به یک مشتری است. این زمانی است که شما نیاز به برنامه ریزی کمپین هایی دارید که بتوانند معامله را برای شما ببندند.
نوع ایمیل 1: نشان دادن تخصص شما
در حال حاضر، چشم انداز به شما علاقه مند است و به خوبی از محصولات و خدمات شما آگاه است. زمان تبدیل آنها است. به آنها ایمیل بزنید که باورشان را به شما تقویت کند. محتوای باید به این دلیل است که آنها باید شما را انتخاب کنند. گزارش های صنعت و انتشارات مطبوعاتی که تخصص شما را نشان می دهد می توانند به راحتی شما را تبدیل کنند.
نوع ایمیل 2: کمپین تبلیغاتی
هنگامی که چشم انداز نزدیک به پایان قوطی فروش است، شما می توانید آنها را برای ایجاد انگیزه تبدیل کنید. خرید را با ارسال ایمیل که باعث تخفیف آنها می شود، خریداری کنید. شما حتی می توانید قیمت های ویژه را به چشم انداز، که آنها را متقاعد می کند برای تکمیل خرید، ارائه دهید.
ایمیل فرستاده شده توسط Crate & Barrel جعبه تبلیغاتی مناسب است. اگر چشم انداز در حال حاضر در مورد خرید خرید، این ایمیل آنها را متقاعد می کند برای تکمیل خرید.

این ایمیل به درستی توضیح میدهد چرا باید Verizon را انتخاب کنید. اگر کاربر شبکه ها را بررسی کرده و با توجه به ورایزون، این زمان مناسب برای ارسال چنین ایمیل است.

بسته شدن

اتوماسیون ایمیل در یک مبارزات پرورش پرورش کمک می کند تا بلافاصله به چشم انداز شما پاسخ دهید. شما می توانید سفر خریدار را دنبال کنید و آنها را در نقاط لمس راست قرار دهید، در نتیجه تجربه خود را افزایش دهید. با نظارت و اندازه گیری کمپین های ایمیل، شما از مرحله چرخه چشم انداز آگاه هستید و اطلاعاتی را ارائه می دهید که احتمالا به آنها کمک می کند تصمیم بگیرید. این صبر و تعامل ثابت است که شما مشتری بعدی را از یک سرب دریافت خواهید کرد.